Garantie & Service
Heb ik garantie op mijn aankopen?
Bij Tuinmeubel.nl heeft u volgens de wettelijke rechten garantie op uw producten. Wettelijke garantie staat ook wel bekend als non-conformiteit. Dit wil zeggen dat een product datgene moet doen wat u er als consument in alle redelijkheid mag van verwachten. Aan bovenstaande recht is geen termijn gekoppeld, het ene product gaat immers langer mee dan het ander en van het ene product wordt ook weer meer verwacht dan van het andere. Gaat een product na meer dan zes maanden defect, dan moet u als consument kunnen aantonen dat dit defect niet door uw toedoen is veroorzaakt.
Kan ik na de garantieperiode wel bij Tuinmeubel.nl terecht voor advies?
Wij zijn u ook na uw garantieperiode graag van dienst wanneer u een probleem heeft met een van uw tuinmeubelen. Veelal is het op te lossen met tips uit onze onderhoudsadviezen. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Kan ik voor reparatie bij Tuinmeubel.nl terecht?
Is er iets voorgevallen waardoor uw meubel gerepareerd moet worden, dan zijn wij ook buiten de garantieperiode bereid dit te beoordelen. Graag adviseren wij u dan of het nog verstandig is om voor een reparatie te kiezen.
Hoe maak ik aanspraak op garantie?
U kunt het beste een mailtje sturen naar info@tuinmeubel.nl. Daarin beschrijft u de aard van de klacht, en u dient nog twee belangrijke zaken bij te voegen:
- Kopie van uw factuur
- Foto's van de defecte onderdelen